Monday, 5 September 2011

Novel lagyy ~

Assalamualaikum ^^

Korang kenal sapee neyy ?

Lhaa , Siti Rosmizah lhaa . Tuu kenn da tuliss tuhh ~ Sengal punyerr blog =.=

Iyee lhaa . Aunieyy tanyee siapee dyerr neyy . Apooo da ~

Manee lhaa akuhh tahuu . Buadd apehh akuh amek tahuu pasal dyerr . Tak penting punn . Baikk akuhh amekk tahu pasal kucing akuhh . =='

Tuu lhaa kaww  , takk minat bacee  novel . Dyerr neyy penulis novel terkenal  taww .
Kebanyakan novel yang dyer tuliss dapat sambutan hangat ! . Contohnya ialah :
  • Andai Itu Takdirnya .
  • Cinta Kau Dan Aku
  • Lafazkan Kalimah Cintamu
  • 7 Hari Mencintaimu


Yang Aunieyy nak ulas hary neyy ialah 7 Hari Mencintaimu - nover terbaru Siti Rosmizah - .



Okayy , tengok daryy cover punn da nampak menarikk . 
Good job SR Publication !

"Silap aku juga ,Kerana jatuh cinta ,
Insan sepertimu ,Seanggun bidadari.
Seharusnya aku ,Cerminkan diriku ,
Sebelum tirai kamar aku buka ,
Untuk mengintaimu"

Terbaikk ~

Jumm bace sinopsis dyer pulakk !

"Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal dengan aku kan ? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri ! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya ! Sedar-sedarkanlah diri kau tu. Kau tak layak langsung nak berdamping dengan akulah. Kau nak aku bawa cermin ke suluh muka kau. Buat tak reti bahasalah pulak. Aku harap lepas ni kau akan ingat kata-kata aku ni sampai mati ! So ... apa kata kau berambus sekarang ! Kau pergi balik jaga kambing-kambing kau sebab kat situ baru betul tempat kau ! "

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian untuk memilikinya.

Berbagai kata nista dan makian yang di lemparkan pada lelaki ini. Bungkam Khuzairi mendengarnya, namun demi satu amanah Khuzairi terpaksa menelannya, demi satu amanah Khuzairi hanya mampu bersabar.

Amanah? Amanah siapa yang di genggam oleh Khuzairi itu, sehingga dia sanggup mengheret dirinya ke kancah derita?

Mia Adriana bagaikan lupa, hidup ini ibarat putaran roda, satu waktu keangkuhan dan kesombongan itu akan memamah dirinya sendiri. Berdoalah, di kala keinsafan menjelma
nanti, cinta lelaki bernama Khuzairi ini belum terpadam lagi buat dirinya
.


Menarik ?Beli jehh lhaa dekat kedai buku yang berdekatan . ^^Tak mahall ~

Sem. Malaysia : RM 32.90

Sabah/Sarawak : RM 35.90

Lepas-2 rayee neyy mestii duit korangg manyakk kenn ?Soo , belii lhaa . Tiada paksaan ! xDD*macamm akuhh pulak penulis buku neyy . Ishish 

Okayy lhaa , Aunieyy sudaa buad kesimpulann panjang sangatt .

Nantyy mengarut pulakk .So , Caww cin Caww ~
Assalamualaikum ^^

p/s : Bertuahh ohh Mia Adriana dapat suami mcm Khuzairi ! ouu~ Aunieyy punn sebenarnyerr pinjam dekatt kawan . xDD


All Outstanding ' L I K E ' (:

0 Orang Korek Rahsia Aunieyy:

Post a Comment

CopyRight © Segala Yang TerConteng Dekat atas hak Milik Auniey Rhafie